13 Şubat 2009 Cuma

Arkadaşım Bi Bakar Mısın? #9 - Cüneyt Arkın



- Abi bi bakıcan mı be?
- Ne var?
- Evar mı?
- Yok, ne var baya n si ek olarak gelmedi kendiliğinden.
- Hıı. Ya abi şey dicem. Sen sağcı mısın solcu musun?
- Yuh, o ne be?
- Ya abi yanlış anlama, sağcı solcu kalmadı zaten canım. Da şimdi, sen sovyetlerle savaştın, milliyetçi altkültürü oluşturacak tüm lafazanlıkları yaptın, her yerde Türk adını gururla taşıdın da, bazen de tuttun sermayeye emek sömürüsüne en amansız mücadeleyi en kitaplı Marksistin yapmadığı gibi verdin. Şimdi bizim koca bir ülke olarak kafamız karıştı, ne yapacağımızı bilemedik.
- Valla, bak kardeşim. Gözünü açık tutacaksın. Nerde para var orda ben varım. İşte dinibütün olurum, sağcı olurum, solcu olurum, hangi senaryoda nasıl iyi para varsa onda varım. Ata binerim, kafagöz girerim. Acımam. Attan düşsem de bir yerim acımaz. Anlatabildim mi?
- Valla abi anlattın da şimdi anladık ama senin o bütün epik yanın eridi gitti be abi iki dakka da.
- Tamam tamam illa bi cevap mı istiyorsun?
- Evet abi, yani kesin bi net bişey.
- Hümanistim ben.
- Niye abi doktorsun ondan ötürü falan mı?



- Yok, uzaylılarla savaşıp tüm insanlığı kurtarmıştım ya ondan.
- Oldu abi biz halkçanak kaçıyoruz. Hadi güle güle.
- Durun ya nereye! Karatecan sen de mi lan?

Hiç yorum yok: